Nowa jakość cyfrowej reklamy w dąbrowskim “Sokole”

Dzięki dotacji z Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej (Program Operacyjny „Rozwój kin 2018” – „Modernizacja”) oraz dotacji celowej Gminy Dąbrowa Tarnowska Kino „Sokół” poprawi swój cyfrowy wizerunek.

W obu holach zostały zamontowane bardzo dobrej jakości monitory LED, które we współpracy z dedykowanym reklamie wizualnej oprogramowaniem wspomagają promocję filmów i innych wydarzeń kulturalnych DDK. Na monitorach będą emitowane zwiastuny filmów, elektroniczne plakaty, jest też możliwość prezentacji twórców wystawiających swoje prace podczas wystaw plastycznych organizowanych w galerii domu kultury oraz komercyjnych reklam, czy wreszcie treści promujących gminę Dąbrowa Tarnowska, w tym zapowiedzi koncertów, spotkań z ciekawymi ludźmi i spektakli.
Monitory są skonfigurowane w sieci, za pomocą interfejsu można modyfikować treści do emisji także zdalnie, spoza siedziby placówki.
Drugim ważnym wizerunkowo elementem modernizacji kina dąbrowskiego jest wymiana neonu na nowoczesny i estetyczny, oparty na technologii LED, prezentujący nowy logotyp „Sokoła” zaprojektowany w sierpniu tego roku przez Agnieszkę Wronę-Łapa (PPUH „Grawprojekt 2” w Dąbrowie Tarnowskiej). Nowe kasetony zastąpiły wysłużony, pamiętający lata 70-te XX stulecia wyblakły szyld.

Pełna wartość zadania wyniosła blisko 23000 zł, z czego dotacja z PISF – 8000 zł. Dzięki życzliwości i rozumieniu potrzeb nowoczesności Burmistrza Dąbrowy Tarnowskiej Krzysztofa Kaczmarskiego oraz oszczędności na przetargu dotyczącego remontu budynku (w stosunku do zabezpieczonych środków własnych gminy) udało się zrealizować zadanie (gmina pokryła ponad 65% jego wartości).

Artykuł ukazał się dzięki współpracy z Dąbrowskim Domem Kultury w Dąbrowie Tarnowskiej

Dodaj odpowiedź

Twój adres Email nie będzie publikowanyPola wymagane są oznaczone *

*